آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

حیوانات(Animals)

1-Lion    lion roaring


2-Giraffe   giraffe


3-Polar bear   polarbear


4-Koala   koala 


5-Elephant   elephant


6-Cat   cat


7-Dog   dog


8-Rabbit   rabbit


9-Spider   tarantula spider 


10-Cow   cow


11-Snake   rattle snake


12-Crow   black crow


13-Mouse   mouse


14-Horse   horse


15-Gorilla   gorilla


16-Hummingbird  hummingbird


17-Camel   camel


18-Cougars    cougar


19-Buffalo    buffalo


20-Seals   seal sealion


21-Turtles   turtle


22-Flamingo   flamingo


23-Meerkat     meerkat


24-Raccoon   raccoon


25-Duck   duck


26-Gazell  


27-Donkey  


28-Monkey  


29-Pig   


30-Sheep  


31-Kangaroo  


32-penguin    


33-Hen  


34-Rooster  


Good luck

نظرات 4 + ارسال نظر
MAZIAR چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ http://per3teach.blogsky.com

سلام من مدیر وبلاگ per3teach می باشم.
مچکر از بازدید و دادن نظر به وبلاگ per3teach.
همچنین وبلاگ شما هم میتواند کمک حال ویژه ای برای کسانی که در راه آموزش زبان انگلیسی هستند باشد.
از خود من نیز میتوانید کمک بگیرید.
خود من نیز در حال یادگیری زبان انگلیسی هستم.
من در حال آموزش کتاب EnglishResult_pre-intermediate
هستم.
برادر من نیز دانشجوی رشته ی ادبیات زبان انگلیسی دانشگاه دولتی مازندران-بابلسر است.
با تشکر مدریت per3teach

hani پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://hani1.ir

سلام
خوبین ؟
والا اینقدر زبان ما رو سخت گرفتن که زیاد خوشم نمیاد
اما ممنون به وبلاگم سر زدی
ااا..من نیدونستم این حیوونا رو
برام جالب بود
مرسی اجی
کیاندخت جون موفق باشی
فهلا بابای
اینم ی جک رای تو :
اگر تو صدر اسلام میدونستن شکستن قلنج چه لذتی داره
صد در صد اون رو هم حرام اعلام میکردن! :دی

گیتا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ http://geologist90.blogfa.com

سلام ممنون که اومدی
وبلاگ شمام خیلی خوب و مفیده از این به بعد حتما میام اینجا.
اگه با تبادل لینک موافق بودین حتما خبرم کنید.

رباب جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد